Кілька місяців тому команда WOO Company вирішила провести експеримент та побудувати особистий бренд з нуля. «Піддослідним» став СЕО компанії Дмитро Мельникович.Для Дмитра ми розпочали роботи з брифінгу, виділення і обговорення тем експертності, підготовки стратегії, формування візуалу та контент-плану. Але для повного старту проєкту визначились з каналами комунікації.
Сьогодні ми розкажемо, які канали, як в діджиталі, так і в офлайні ефективно працюють в контексті створення та розвитку особистого бренду. А також поділимось для чого взагалі його вибудовувати, якщо у вас і так все в порядку з продажами.Перш за все, слід усвідомити, що люди цікавитимуться вами та шукатимуть інформацію про вас. Клієнтам сьогодні важливо купувати продукт чи товар, в людей, яким довіряють. Тому власник бізнесу - це водночас і його обличчя.Інформація, яку клієнти чи потенційні клієнти отримуватимуть про вас повинна викликати довіру до вашого досвіду, давати розуміння вашої експертності, свідомості в актуальних питаннях. Для цього необхідно усвідомлено розвивати особистий бренд. І робити це завдяки правильним каналам для комунікації з аудиторією.Саме про них і поговоримо далі:
Найефективніший, простий, але водночас дуже підступний спосіб розвитку особистого бренду. Ми давно сприймаємо сторінку в соціальних мережах і як резюме, і як щоденний особистих спогадів. Тому важливо або повністю розмежовувати ці складові, або знаходити гармонію між ними. Для успішного ведення особистої сторінки в соцмережах необхідно розуміти як вас бачать інші, залишатись собою і не боятись щирості, постійно вдосконалюватись навіть у добре знаних сферах, розповідати про перемоги і факапи в роботі.
Працюючи над особистим брендом в соціальних мережах, потрібно пам'ятати про якість пропонованого контенту. А також про регулярність публікацій і постійну присутність в сторіс.
Це не просто популярний відеохостинг, але ще інструмент просування з мільярдною аудиторією. Платформою користуються 2 мільярди людей по всьому світу, і ця цифра постійно зростає. 84% людей відповіли, що зважилися купити продукт або послугу після перегляду відео бренду. Все це говорить на користь відеомаркетингу.
Для ефективної роботи в YouTube варто продумувати ідею та структуру кожного відео, організувати якісну відеозйомку та звук, бути лаконічним і змістовним, а також випускати відео регулярно.
Досить часто редакція друкованих або електронних ЗМІ готова брати з боку вже готові матеріали, якщо вони відповідають політиці й тематиці видання. Важливо, щоб такі матеріали та проєкти не були банальною рекламою в дусі: «Я молодець, а вони погані». У ваших словах чітко повинна бути висловлена експертна думка з конкретного питання. Такі публікації корисні, особливо якщо мова йде про тематичні видання, аудиторія яких перетинатися з вашою.
На заходах, що пов'язані з вашою сферою діяльності збирається концентрована аудиторія зацікавлених людей, тому це ідеальне місце для самореклами. А ще на таких заходах можна зустріти не лише потенційних клієнтів, а й інвесторів чи партнерів.