Статті

Сучасна візитка — особистий бренд

Пам'ятаєте, колись, знайомлячись люди обмінювались візитівками? Ми ще збирали їх в грубі візитниці та гортали, коли знадобляться чиїсь контакти. Сьогодні візитівками стали соцмережі. І розповісти про нас все можуть саме вони. Ми з командою вирішили скористатись знаннями про SMM та побудувати особистий бренд з нуля. Піддослідний — я, CEO WOO Company Дмитро Мельникович. Тривалість експерименту — достатня, щоб поділитись певними думками про роботу особистого бренду та різні сторону популярності в соцмережах.

Сучасна візитка — особистий бренд

Перш за все, необхідно розуміти, що побудувати особистий бренд з нічого не вийде.

Роботу над ним слід починати тоді, коли розумієш, що маєш чим поділитись з аудиторією, коли помічаєш, що на якийсь пост чи сторіс є реакція. І, коли розумієш, що в бізнес приходять клієнти, бо знають тебе.

Це ті сигнали, які дають розуміння: «зусилля матимуть сенс». А їх доведеться докласти чимало. Самостійно працювати над особистим брендом дуже складно. Добре, коли є підтримка і допомога команди. Люди поруч, яким можна довірити всі рутинні моменти, дозволяють не вигоріти. А вигорання приходить. На певному етапі ти гостро відчуваєш втому від дрібних завдань. Якщо їх делегувати команді, життя стає простішим.

Але навіть підтримкою команди над побудовою особистого бренду необхідно постійно працювати. Розслабитись неможливо. І хоч реалізація всіх ідей команди відбувається дуже органічно, навіть якщо запланований раніше пост не лягає в контекст ситуації сьогодення, його відтерміновується, або скасовується, все одно почуваєшся відповідально.

Разом з цим розвиток особистого бренду приносить і безліч позитивних моментів. Наприклад, думаєш вже не просто про себе, а й про аудиторію. Постійно шукаєш, що їй розповісти. Починаєш дивиться на своє життя і помічати речі, які раніше вважав буденними й нецікавими, а виявляється людям таке подобається. А ще звикаєш до того, що незнайомці вже знають тебе. І довіряють.

В цьому криється основна вигода особистого бренду для бізнесу — бізнес стає прозорим. Чесність набуває іншого, вищого рівня, бо неможливо бути різним онлайн і офлайн, це швидко виявлять.

Як наслідок, збільшуються продажі, міняється стиль життя, росте впізнаваність та безліч інших позитивних змін.

Тому, якщо ви маєте чим поділитись, готові тримати планку і хочете популяризувати свій продукт — задумайтесь над побудовою особистого бренду. Дозвольте людям знати про вас більше, ніж ім'я та номер телефону на красивій картонній карті.

Вам також буде цікаво