Інтерв'ю

Про персональний бренд з Русланом Марцінківим: факапи й перемоги, команда та пріоритетність каналів комунікації

Які переваги приховує розвиток персонального бренду? СЕО WOO Company Дмитро Мельникович поспілкувався з людьми, чий особистий бренд вже давно працює на них. Читайте у матеріалах з наших прямих ефірів.

Про персональний бренд з Русланом Марцінківим: факапи й перемоги, команда та пріоритетність каналів комунікації

Першим гостем прямих ефірів з Дмитром Мельниковичем став міський голова Івано-Франківська Руслан Марцінків. Спілкувались про плюси та мінуси активного розвитку персонального бренду та підводні камені його просування в соціальних мережах.

Про важливе в персональному бренді

Давати справжній, життєвий контент. Я помітив, що аудиторія в соціальних мережах найкраще реагує на відео, які містять елементи імпровізації. Важливо бути присутнім тоді в просторі читачів, коли їм справді потрібна інформація. Коли почалась пандемія — для мене було важливо вчасно піти в лікарні й показати, яка там ситуація.

Важливо також використовувати багато каналів комунікації. Я веду акаунти в Facebook, Instagram. Спілкуюсь з містянами в Telegram та Viber. Але інформація у всіх цих мережах та месенджерах диференційована, адже аудиторії сильно відрізняються.
Кейс оживи історію Івано-Франківська | woo company
Історію міста можна вивчати через доповнену реальність. Дивіться наш кейс «Оживи історію Івано-Франківська»!

Про команду

Звісно, сам би я не справився з такою кількістю каналів комунікації. Зі мною працює патронатна служба та команда осіб, що допомагають розвивати акаунти та комунікувати з аудиторією. Разом з командою ми відповідаємо на сотні запитань містян, передчуваємо необхідність моєї присутності в тій чи іншій темі, аналізуємо результати роботи та працюємо над їх покращеннями.

Про негатив

Для політика негатив — це нормально. Важливо реагувати й працювати над тією критикою, причину якої реально виправити. Недопрацювання — це природно. І люди мають це розуміти. Неможливо досягнути ідеалу в усьому. Просто працюємо над тим, щоб стати кращими.

Сьогодні вимоги до влади дуже великі, цьому сприяють соціальні мережі. Але попри негатив важливо помічати й позитив.

Про пріоритетність каналів комунікації

Сьогодні медіа і соціальні мережі зрівнялись. І діджитал навіть переріс медіа. І чим більше в політика каналів комунікації з аудиторією, тим краще. Потрібно працювати максимально широко. Базар, тролейбус, телебачення чи соціальні мережі — важливо все. Бо ці речі несуть емоцію.

Але перший пріоритет завжди на особистій комунікації: погляд, потиск руки - це найсильніший і найрезультативніший контакт.

Друге місце — соціальні мережі. Третє — телебачення та радіо. На останньому місці будуть газети, листівки, білборди та інше.

Про хороше і не дуже

Найбільший факап в соціальних мережах — скандал через вирвані з контексту висловлювання щодо осіб ромської національності. Це приклад того, як робити не треба. Найбільша користь з соціальних мереж — ситуація з пандемією. Інформацію, яка була важливою для містян, вони отримували оперативно.

Вам також буде цікаво