Дмитро Мельникович знову розпитує цікавих особистостей про персональний бренд. Цього разу він провів прямий ефір з Андрієм Длігачем. Андрій Длігач — засновник і CEO Advanter Group, співзасновник бізнес-спільноти Boad, стратег та футуролог.
Сьогодні в мене з розвитком особистого бренду є ряд проблем. Одна з них пов'язана з тим, що теорія персонального бренду передбачає чітке позиціювання. А як мати чітке позиціювання, коли ти доктор економічних наук, футуролог, стратег і так далі? Це формує доволі розмите сприйняття, і це перша складність.Але з іншого боку це частина нового брендингу, який повністю змінює ставлення і теорію. Сучасний брендинг передбачає, що ти формуєш систему зацікавленості більше аніж систему лояльності, систему співдії більше ніж експертну. Бренд — більше не носій унікального знання, а простір в якому ти можеш шукати відповіді, сперечатись.Мій персональний бренд — бренд постійного пошуку.
Соціальні мережі — простір виправдовування рішень через комунікацію, співдію, співмислення. І як будь-які комунікаційні площадки вони мають сенс.Але питання в тому, хто сьогодні формує тренди? Блогери з мільйоном підписників, чи сотні блогерів з десятком тисяч підписників? Все частіше помічаємо на практиці, що краще працюють оці «десятитисячники».В новому погляді на бренд, краще працює людина, яка замість «я знаю, робіть як я» каже «я пробую розібратись, зробімо це разом, допоможіть мені з цим». Відчуття того, що ви разом, що ви на одному рівні важливе.Останні серії серіалу «Емілі в Парижі» дуже добре демонструють новий підхід до роботи з інфлюенсерами на прикладі косметичних брендів.Тобто соціальні мережі — це чудовий інструмент. Але це інструмент. І важливо, що ти нього закладеш. Чи готове рішення, як от колаборація чи реклама, чи об'єктивізацію і пошук. Останні працюють краще.
Професії в майбутньому трансформуються. І люди шукатимуть нові, не тому що старі зникнуть, а тому що буде цікаво пробувати себе в іншому. При переході з однієї професії в іншу що важливо? Як ти вмієш мислити та твоя репутація.Тому я впевнений, що репутація важлива. А вона і бренд — дуже близькі поняття. В Україні репутація досі не сприймається, як щось вагоме, бо відсутня кореляція між нею і заробітками. Але найближчі п'ять років її цінність лише зростатиме.Репутація — це твоя спроможність формувати критичну масу людей, яка надихається твоїми візіями та разом з тобою творить майбутнє. Це знову про співдію.Колективна репутація — досі важлива. Але все більше репутація власника стає репутацією компанії. Персоналія цінніша, аніж корпоративний бренд. Ми зараз в перехідному періоді.
Бути чесним і з собою та аудиторією. Не боятись визнавати помилки. Бо все ламається тоді, коли ти намагаєшся щось приховати чи перевернути навіть власні слова. Бренди тих, хто маніпулює, руйнуються.Також потрібно включати свою аудиторію в пошук рішень. На практиці блогери роблять це різноманітними голосуваннями та демонстрацією впливу їх результату.Вміти викликати та утримати інтерес до себе. За алгоритмами соцмереж зараз неважлива кількість підписників, цінна їх залученість, яка напряму пов'язана з цікавістю до тебе.