СЕО WOO Company Дмитро Мельникович поспілкувався з засновником мережі Prontopizza та SushiPro Миколою Федеркевичем про персональний бренд та його ефективність.
Я для себе розділяю особистий бренд на дві категорії. Перша — це особистий бренд, направлений всередину компанії, яку ти розвиваєш. І ця категорія є пріоритетнішою для мене. Чому? Тому що сьогодні робити бізнес лише заради грошей — неефективна схема.
Важливі цінності та мета. А для їх формування і втілення керівник має бути авторитетом для працівників, емоційним лідером. Без персонального бренду, без особистої історії, без розуміння хто ти, які твої цілі та принципи неможливо рухати свою команду вперед.
Допоки я це не усвідомив і не почав над цим працювати, мені було вкрай важко привабити сильних людей в команду. І лише коли розпочав свідому роботу в цьому напрямку, відповів собі на запитання «Яким я маю бути, щоб зі мною захотіли працювати сильні гравці?», все почало складатись.
Зовнішній персональний бренд стає важливим, якщо тобі необхідні інвестиції. Адже інвестори не вкладають гроші в бізнес, вони інвестують в людей. І їм треба себе показати. Також він необхідний для пошуку людей, які будуть тобі корисними і яким будеш корисний ти.
Персональний бренд дає тобі впізнаваність, нові контакти та знайомства, які часто цінніші за гроші.
Важливо також розуміти, що коли ти доходиш до певних меж у своєму бізнесі й відкриваєш новий проєкт, то люди, які вже знають про тебе і тебе, набагато швидше та охочіше розпочнуть співпрацю.
Достатньо прогорнути стрічку в соціальних мережах за рік чи два і вони вже знають, що ти за людина. І чи можна тобі довіряти. Якщо ж твої соцмережі порожні чи приховані, складається враження, що тобі є що приховувати.
Минулого року, коли я починав розвивати персональний бренд в соціальних мережах, у мене був запланований контент-план, який допомагала сформувати й наповнити команда фахівців.
Спеціалісти писали, редагували тексти, розуміли коли та що опублікувати, навіть смайлики в публікаціях підбирали. Сьогодні цей процес значно природніший. Я планую певні публікації, чітко знаю, що мій мінімум — 1 публікація в тиждень, показую справжнього себе і добре розумію для чого я все це роблю.
В планах — створення холдингу. А для цього мені потрібні сильні люди. Щоб їх отримати, я ділюсь своїми цілями, проблемами і їх вирішенням.