Дмитро Мельникович в рамках проєкту «Прямі ефіри про особистий бренд» поспілкувався з нотаріусом Львівського міського нотаріального округу Олександром Моргуном.
Дмитро Мельникович в рамках проєкту «Прямі ефіри про особистий бренд» поспілкувався з нотаріусом Львівського міського нотаріального округу Олександром Моргуном.
Розмова з людиною, яка добре знає, що таке особистий бренд, не могла обійтись без тем експертності та іміджу в соцмережах. Що про це думає Олександр? Читайте в матеріалі:
Вважаю, що юристу, як і психологу чи лікарю, ти маєш довіряти. А довіряєш ти тільки близьким людям.
Саме тому важливо формувати й розвивати особистий бренд. Люди купують в людей, звертаються до конкретних людей. Мало хто сьогодні вірить рекламі, вірять людям. А точніше конкретній особистості, персонажу, якого вони знають. Знають, як він прокидається, як працює, якими кейсами займається. Тобто, люди довіряють тільки тому, з ким знайомі.
Персональний бренд відіграє дуже важливу роль. Я і сам зараз не вірю просто словам. Шукаю спеціалістів в Instagram, обов'язково, переглядаю їх клієнтів, дізнаюсь, чим цей спеціаліст живе, які його цінності.
Якщо мене просять розповісти про себе, я пояснюю, що роблю все можливе, щоб знайти мене було елементарно. В моїх соцмережах є всі відповіді, на більш специфічні відповідаю особисто.
Спершу даєш клікбейт. Далі супроводжуєш його додатковою інформацією: чек-листом, консультацією тощо. А далі продаєш конкретну послугу.
Я точно знаю шлях свого клієнта від моменту, коли йому на очі трапиться таргет і до отримання послуги.
Перший «теплий контакт» з клієнтом зазвичай відбувається на безкоштовній консультації. Це важливо, адже підкріплює довіру і полегшує наступні кроки взаємодії.
Я не зустрічав жодного прямого негативного відгуку про свою діяльність. По-перше, я ні з ким не конкурую, маю лише свій обраний шлях і йду по ньому. Не дивлюсь, що робиться по сторонах, аналізую лише прямих конкурентів.
Тим колегам, які б хотіли будувати свій шлях, дивлячись на мене, я б рекомендував розвивати дикцію, навичку працювати з камерою, з аудиторією. Читати книги, купувати вебінари та розвивати скіли.
Instagram — продакт-плейсмент номер один для мене. Вважаю, що саме в питаннях особистого бренду, це найкращий канал для розвитку. Мінус Instagram — відсутність органічного росту. Тому в мене є TikTok. Тут, якщо ти робиш крутий контент та працюєш з аудиторією, бачиш результат.
Якщо ти надаєш послуги, то ти маєш бути найкращим серед усіх, хто їх надає. В онлайні ж ти можеш створити певного героя, який не сходиться в чомусь з тим, що є насправді.
Тобто для розвитку особистого бренду в соціальних мережах, ти в першу чергу маєш бути експертом, а далі можеш додати щось до свого образу в мережі.
Мій шлях — це зрозуміти, що відчуваю, додати те, яким я хочу бути, побудувати дорогу і втілити її в життя. Наразі моя цифра 30%. Попереду ще дуже багато роботи.
Я погоджуюсь, що це абсолютно різні речі. На своїх каналах, я міксую їх. Мене цікавлять показники охоплення і виключно на експертному контенті ти не досягнеш високих показників. Мені подобаються великі цифри. Насправді часто цього не потрібно. Експертам потрібна зацікавлена платоспроможна аудиторія. Але я хочу бачити великі цифри. Тому додаю елементи блогу у свої соцмережі. Просто блог з розважальним контентом приніс би мені більше охоплення. А створюючи виключно експертний контент, я б не отримував задоволення.
Ти можеш бути найкрутішим у світі експертом, але який з цього толк, якщо ніхто тебе не знайде?